RESUM REUNIÓ EN CONSELLERIA
Resumen de reunió amb Sr. Bañares (Director de regim econòmic)
Els punts que em tractat a la reunió:
1º La situació caòtica viscuda el dia 29 de setembre en el centre (pluges), li hem mostrat el dossier fotogràfic que portàvem, el Sr. Bañares a pres nota de tot el que li anàvem digen nosaltres i ens ha dit que parlarà personalment en la empresa dels barracons (abc), ell es pensava que ja havien vingut a solucionar tots els problemes, però nosaltres hem recalcat que tots no estaven solucionats , a demés li hem demanat la pèrgola en la entrada del recinte i ens ha contestat que ho demanarà ell personalment a la empresa responsable. També li hem demanat un informe de seguritat de les instal•lacions actual i li hem recalcat de qui seria la responsabilitat si passarà alguna cosa. Ell ens ha contestat que l’informe de seguritat anava a demanar-lo ell personalment, perquè ara ell també volia tindre’l i que després ens el passaria a nosaltres.
L’ampliació del pati segons les nostres informacions la té que pagar conselleria, nosaltres li hem preguntat que si havia rebut algun comunicat per part de l’ajuntament, i ens ha contestat que si, però que ell es pensava que era per alguna altra cosa que ja s’havia fet en l’institut, nosaltres li hem dit que no, i que es posarà en contacte en l’ajuntament per reclamar-li els terrenys que ens farà falta per el pròxim curs, per a que no ens pase el mateix d’aquest any, ja que totes les deficiències que tenim aquest any han passat per culpa del muntatge de les prefabricades a corre cuita, ja que nosaltres ens va ser comunicat el No trasllat dels barracons el dia 30 de juliol i que durant tot el mes d’agost l’empresa responsable del muntatge dels barracons No es va presentar per l’institut en cap moment , i que després una setmana abans de que començarà el curs escolar (dia 15 de setembre) va ser quan es muntà les prefabricades que ens faltaven, que a ser el muntatge tan precipitat s’havien remenjant totes les aules que ja teníem, ja que les goteres es filtraven no per la planta més alta si no per la segona i que a on l’any passat no teníem goteres aquest any ens havien èxit.
Li hem recalcat el tema del crèdit extraordinari que va tindre que demanar l’institut per el trasllat de les aules prefabricades, ens ha dit que si que ho sàvia i que estava pendent del tema. Que el trasllat de els barracons era reparar un part xe i que no valia la pena ja que els terrens eren municipals. També li comentarem que no estaven d’acord en que l’institut correra en les despeses de les hores extraordinàries que varen tindre que fer les dones de la neteja per culpa de les goteres, ens ha dit que ho demane l’institut a direcció territorial i que li ho passaren a ell també per fax.
2º Li hem preguntat com estava el projecte d’execució, ens ha dit que estava revisant-ne, nosaltres li hem contesta que desde el mes de juliol que esta acabat i que al mateix temps que s’estava realitzant es revisant, que sabien que hi havia deficiències , però que quant es tardaria en acabar definitivament de solucionar, ell ens ha contestat que eixe mateix matí havia parlat en l’arquitecte i li havia dit que acceleraren al màxim el temps.
A continuació nosaltres li hem preguntat que quant de temps es tarda en tancar les pliques per la construcció del edifici, ell ens ha contestat que desde que el projecte d’execució estiga acabat, es publica en el DOG i en el diari de la COMUNITAT EUROPEA son 52 dies, clar nosaltres quan hem sentit que es tenia que publicar en el diari de la comunitat europea li hem dit que si no estava tot per via d’urgència tal com ens havia dit el Sr. Sancho i ell ens ha dit que en el pressupost que tenia l’institut (8.400.040€) tenia que passar obligatòriament per comissió europea, esta ha segut la nostra primera sorpresa del matí. Després ens ha dit que la licitació d’obres fins ara sempre es presentaven a concurs unes 50 empreses però que amb la crisis s’estaven presenta’n moltes més i que això eren uns 4 mesos menys o menys, i que l’inici de les obres de construcció no es podien començar a final d’aquest any ni a principis de l’any vinent , la construcció de l’edifici definitiu eren uns 16 o 17 mesos, total que era impossible que l’institut definitiu estiga funcionat per a principis del curs 2011/2012.
Que l’institut de Dénia esta com un tema prioritari, ja que esta funcionat tot l’institut al complet en aules prefabricades i que les mateixes costen molts diners a conselleria per tal motiu a conselleria també li interessa que l’institu es construïes el abans possible
3º Li hem demanat de vorer el paper on esta la partida pressupostària per la construcció del edifici definitiu, el Sr. Bañares ens ha contesta que desde fa 8 anys que un paper així com a tal, no existí ja que el motiu era que s’aprovava una partida pressupostaria per un cole o institut i que després per motius com pot ser que l’ajuntament de eixe municipi no havia cedit els terrenys o que el projecte d’execució no estava ni començat, no es podien tocar els diners per poder solucionar els problemes d’un altre que a lo millor eren més urgents, per que els diners eren per eixe cole o institut en qüestió . Per tal motiu ja no es destina una partida pressupostària en nom de cap cole o institut. Esta va ser la segona sorpresa del dia ja que el senyor concejal ens va dir que ell mateix havia vist aquest paper.
Per tal motiu li hem demanat que si era possible a mesura que el projecte de edificació d’institut nº3 de Dénia fora desenrotllant-se ens ho comunicarà a nosaltres personalment, ja que tot allò que transcendeix per terceres persones es pot mal interpretar, el Sr. Bañares a pres nota del telèfon d’un membre d’aquesta ampa i el seu nom.
LI VAREM EIXIGIR QUE TOTA LA PRESA QUE AQUEST ANY HAVÍEN TINGUT EN EL MAL MUNTATGE DE LES AULES PREFABRICADES, NO VOLÍEM QUE ENS OCORREGUERA L’ANY VINET, I QUE PER AQUEST MOTIU LI DEMANAVEN JA L’AMPLIA CIÓ DEL TERRENY, JA QUE ENS ANÀVEM A PASSAR DOS CURSOS MÉS APART DEL QUE JA TENIM COMENÇAT I TINDRIEN QUE POSAR-NOS EL BATXILLER.
Conclusió que varen traure d’aquesta reunió, hi ha molta crisis i no hi ha diners per l’educació.
Els punts que em tractat a la reunió:
1º La situació caòtica viscuda el dia 29 de setembre en el centre (pluges), li hem mostrat el dossier fotogràfic que portàvem, el Sr. Bañares a pres nota de tot el que li anàvem digen nosaltres i ens ha dit que parlarà personalment en la empresa dels barracons (abc), ell es pensava que ja havien vingut a solucionar tots els problemes, però nosaltres hem recalcat que tots no estaven solucionats , a demés li hem demanat la pèrgola en la entrada del recinte i ens ha contestat que ho demanarà ell personalment a la empresa responsable. També li hem demanat un informe de seguritat de les instal•lacions actual i li hem recalcat de qui seria la responsabilitat si passarà alguna cosa. Ell ens ha contestat que l’informe de seguritat anava a demanar-lo ell personalment, perquè ara ell també volia tindre’l i que després ens el passaria a nosaltres.
L’ampliació del pati segons les nostres informacions la té que pagar conselleria, nosaltres li hem preguntat que si havia rebut algun comunicat per part de l’ajuntament, i ens ha contestat que si, però que ell es pensava que era per alguna altra cosa que ja s’havia fet en l’institut, nosaltres li hem dit que no, i que es posarà en contacte en l’ajuntament per reclamar-li els terrenys que ens farà falta per el pròxim curs, per a que no ens pase el mateix d’aquest any, ja que totes les deficiències que tenim aquest any han passat per culpa del muntatge de les prefabricades a corre cuita, ja que nosaltres ens va ser comunicat el No trasllat dels barracons el dia 30 de juliol i que durant tot el mes d’agost l’empresa responsable del muntatge dels barracons No es va presentar per l’institut en cap moment , i que després una setmana abans de que començarà el curs escolar (dia 15 de setembre) va ser quan es muntà les prefabricades que ens faltaven, que a ser el muntatge tan precipitat s’havien remenjant totes les aules que ja teníem, ja que les goteres es filtraven no per la planta més alta si no per la segona i que a on l’any passat no teníem goteres aquest any ens havien èxit.
Li hem recalcat el tema del crèdit extraordinari que va tindre que demanar l’institut per el trasllat de les aules prefabricades, ens ha dit que si que ho sàvia i que estava pendent del tema. Que el trasllat de els barracons era reparar un part xe i que no valia la pena ja que els terrens eren municipals. També li comentarem que no estaven d’acord en que l’institut correra en les despeses de les hores extraordinàries que varen tindre que fer les dones de la neteja per culpa de les goteres, ens ha dit que ho demane l’institut a direcció territorial i que li ho passaren a ell també per fax.
2º Li hem preguntat com estava el projecte d’execució, ens ha dit que estava revisant-ne, nosaltres li hem contesta que desde el mes de juliol que esta acabat i que al mateix temps que s’estava realitzant es revisant, que sabien que hi havia deficiències , però que quant es tardaria en acabar definitivament de solucionar, ell ens ha contestat que eixe mateix matí havia parlat en l’arquitecte i li havia dit que acceleraren al màxim el temps.
A continuació nosaltres li hem preguntat que quant de temps es tarda en tancar les pliques per la construcció del edifici, ell ens ha contestat que desde que el projecte d’execució estiga acabat, es publica en el DOG i en el diari de la COMUNITAT EUROPEA son 52 dies, clar nosaltres quan hem sentit que es tenia que publicar en el diari de la comunitat europea li hem dit que si no estava tot per via d’urgència tal com ens havia dit el Sr. Sancho i ell ens ha dit que en el pressupost que tenia l’institut (8.400.040€) tenia que passar obligatòriament per comissió europea, esta ha segut la nostra primera sorpresa del matí. Després ens ha dit que la licitació d’obres fins ara sempre es presentaven a concurs unes 50 empreses però que amb la crisis s’estaven presenta’n moltes més i que això eren uns 4 mesos menys o menys, i que l’inici de les obres de construcció no es podien començar a final d’aquest any ni a principis de l’any vinent , la construcció de l’edifici definitiu eren uns 16 o 17 mesos, total que era impossible que l’institut definitiu estiga funcionat per a principis del curs 2011/2012.
Que l’institut de Dénia esta com un tema prioritari, ja que esta funcionat tot l’institut al complet en aules prefabricades i que les mateixes costen molts diners a conselleria per tal motiu a conselleria també li interessa que l’institu es construïes el abans possible
3º Li hem demanat de vorer el paper on esta la partida pressupostària per la construcció del edifici definitiu, el Sr. Bañares ens ha contesta que desde fa 8 anys que un paper així com a tal, no existí ja que el motiu era que s’aprovava una partida pressupostaria per un cole o institut i que després per motius com pot ser que l’ajuntament de eixe municipi no havia cedit els terrenys o que el projecte d’execució no estava ni començat, no es podien tocar els diners per poder solucionar els problemes d’un altre que a lo millor eren més urgents, per que els diners eren per eixe cole o institut en qüestió . Per tal motiu ja no es destina una partida pressupostària en nom de cap cole o institut. Esta va ser la segona sorpresa del dia ja que el senyor concejal ens va dir que ell mateix havia vist aquest paper.
Per tal motiu li hem demanat que si era possible a mesura que el projecte de edificació d’institut nº3 de Dénia fora desenrotllant-se ens ho comunicarà a nosaltres personalment, ja que tot allò que transcendeix per terceres persones es pot mal interpretar, el Sr. Bañares a pres nota del telèfon d’un membre d’aquesta ampa i el seu nom.
LI VAREM EIXIGIR QUE TOTA LA PRESA QUE AQUEST ANY HAVÍEN TINGUT EN EL MAL MUNTATGE DE LES AULES PREFABRICADES, NO VOLÍEM QUE ENS OCORREGUERA L’ANY VINET, I QUE PER AQUEST MOTIU LI DEMANAVEN JA L’AMPLIA CIÓ DEL TERRENY, JA QUE ENS ANÀVEM A PASSAR DOS CURSOS MÉS APART DEL QUE JA TENIM COMENÇAT I TINDRIEN QUE POSAR-NOS EL BATXILLER.
Conclusió que varen traure d’aquesta reunió, hi ha molta crisis i no hi ha diners per l’educació.
Comentaris