dijous, 1 d’octubre de 2009

EL SR. SANCHO ELUDEIX LES SEVES RESPOSABILITAS

Segons declaracions del Sr. Concejal d’educació, el que no poguérem anar a buscar als nostres fills perquè els accessos a l’institut estaven inundats, NO ES CULPA DE ELL.
Sr. Sancho això si que es saber espolsar- se les responsabilitats, ningú dubta que el tema dels accessos a l’institut estigueren inundats es responsabilitat del concejal de Seguritat Ciutadana, però el fet de suspendre les classes, Si que es responsabilitat de Vostè i mes a mes sabent que el aulari estava tot ple de goteres per les pluges de la nit anterior.
Li recordem a Vostè que el tema de la reparcel•lació del terreny definitiu es una responsabilitat de la Sra. Concejal de Planejament Urbanístic, però com Vostè ens va dir una volta, Vostè estava responsable per que era un tema Ja de interès Personal i Prioritari, ací pues li demanem que la seguritat dels nostres fills siga per a Vostè també prioritari i personal, ja que ni tan siquiera es va arrimar Vostè per l’institu a vorer com estava la situació.
Deixés ja de llevar-se les mans i adquirís, Ja la seva responsabilitat com a Concejal d’Educació i Vetllen per els nostres interessos, i el pròxim aiguat faja el que calga per la seguretat dels nostres fills.

Hi ha comentaris molt interessants vos aconselle a tots que els llegiu

Lina.G (MARE DEL 3º INSTITUT)

4 comentaris:

Anònim ha dit...

A este hombre lo que tendrían que hacerle es cambiarlo de concejalía, ya que está demostrando día tras dia que no sirve para su puesto, y lo mismo le ocurre con la concejalía de juventud, no termina de calar.

¿Es que no tenían a nadie más preparado para el puesto que un señor proveniente de la promoción, construcción y gestión inmobiliaria?

Anònim ha dit...

Perdón, lo de Sancho es un mal menor, lo que hay que hacer desde YA es exigir a ese impresentable pentapartito que realoje a los alumnos en edificios d elos que disponga el Ayuntamiento o pueda alquilar. Edificios dignos y del primer mundo, donde las vidas de nuestros hijos no corran peligro. ¡Realojo ya!Esto es lo que hay que exigir al Ayuntamiento y a la Conselleria sin perder ni un dia, pòrque ahora no llueve pero cuando vuelvan a caer chuzos de punta los que se van a sentir como en una chabola inundada son nuestros hijos.

Anònim ha dit...

Mireu aquesta notícia del Maria Ibars: ells si que ho tenen clar, no com nosaltres.

(http://www.diarioinformacion.com/marina-alta/2009/10/03/instituto-acusa-gobierno-poner-riesgo-alumnos-gota-fria/937144.html)

Es lamentable que des del Maria Ibars hi haja una reacció de la DIRECTIVA i el conjunt de professorat en bloc contra la vergonyosa situació provocada per les plujes, mentres que a l'IES Nº3 que es un institut tercemundista per culpa de la Conselleria i l'ajuntament no hi haja un LIDER capaç d'unir a professors i pares per a demanar amb força i sense por una solució immediata a una situació esperpèntica.

Anònim ha dit...

Esa noticia también sale en Canfali Marina Alta. Realmente no entiendo por qué desde la directiva de nuestro instituto no se ha actuado con celeridad, protestando enérgicamente, sin complejos y con valor, delante del Ayuntamiento y la Conselleria. No entiendo cómo es posible que en Maria Ibars dónde las cosas fueron mejor el día de las inundaciones la directiva haya unido al profesorado en claustro para denunciar al Ayuntamiento y a la Conselleria y en el instituto chabolista de hojalata donde van nuestros hijos y parecía que iban a acabar sus días, NADIE DE ARRIBA HA HECHO NADA NI HA LEVANTADO LA VOZ.

Deberían tomar ejemplo del Maria Ibars porque ellos seguro que consiguen la ampliación de su terreno y un protocolo para inundaciones mienstras que nuestro institituto
quedara como centro de buceo o como un poblado chabolista periférico que es lo que realmente parece para todas las instituticones locales y autonómicas.